Frissítve : 2006.05.25. 10:21 | 2006. évi Országgyűlési Képviselő Választás 1. fordulója - 2006. április 9. |
NYÚL 2. sz. szavazókör
JÓKAI U. 21. ÁLTALÁNOS ISKOLA
GYŐR-MOSON-SOPRON megye 01. számú egyéni választókerülete
Jegyzőkönyvi adatok
a) A választók nyilvántartása
Előző nap 16 óráig a névjegyzékbe felvett választópolgárok száma | A szavazás napján a névjegyzékbe felvett választópolgárok száma | A választópolgárok száma a névjegyzékben a választás befejezésekor | Visszautasított választópolgárok száma | |
A | B | C | F | |
886 | 3 | 889 | 0 |
b) Szavazóként megjelentek
Szavazóként megjelentek száma |
I |
606 |
c) Szavazás
Urnában levő szavazólapok száma | Eltérés a szavazóként megjelentek számától (többlet:+/hiány:-) | Érvénytelen szavazatok száma | Érvényes szavazatok száma |
J | K | L | M |
606 | 0 | 3 | 603 |
d) Érvényes szavazatok száma jelöltenként
Jelölt neve | Jelölő szervezet(ek) | Kapott érvényes szavazat |
|
1 | Babos Attila | MDF | 25 |
2 | Fodor Pálné | SZDSZ-A MAGYAR LIBERÁLIS PÁRT | 19 |
3 | Dr. Medgyasszay László | FIDESZ-KDNP | 349 |
4 | Pál Klaudia | MSZP | 210 |
GYŐR-MOSON-SOPRON megye területi választókerülete
Jegyzőkönyvi adatok
a) A választók nyilvántartása
Előző nap 16 óráig a névjegyzékbe felvett választópolgárok száma | A szavazás napján a névjegyzékbe felvett választópolgárok száma | A választópolgárok száma a névjegyzékben a választás befejezésekor | Visszautasított választópolgárok száma | |
A | B | C | F | |
886 | 3 | 889 | 0 |
b) Szavazóként megjelentek
Szavazóként megjelentek száma |
I |
606 |
c) Szavazás
Urnában levő szavazólapok száma | Eltérés a szavazóként megjelentek számától (többlet:+/hiány:-) | Érvénytelen szavazatok száma | Érvényes szavazatok száma |
J | K | L | M |
606 | 0 | 2 | 604 |
d) Érvényes szavazatok száma listánként
Lista neve | Kapott érvényes szavazat |
|
1 | MIÉP-JOBBIK | 6 |
2 | SZDSZ-A MAGYAR LIBERÁLIS PÁRT | 31 |
3 | MAGYAR DEMOKRATA FÓRUM | 31 |
4 | MUNKÁSPÁRT | 5 |
5 | MSZP | 213 |
6 | MVPP | 0 |
7 | KERESZTÉNYDEMOKRATAPÁRT | 1 |
8 | FIDESZ-KDNP | 317 |